Sunday, December 15, 2019

BBM3410Satu2019: Vlog Partner - Chop N Steak ( Makanan )

Assalamualaikum Everyone!

Korang rasa lapar tak? Kalau rasa lapar, jemputlah tekan link di bawah ini. Video kali ini adalah vlog antara saya dan sahabat saya iaitu Nurul Afikah sebagai partner saya dalam video ini. Kami telah memilih sebuah kedai untuk reviews kesedapan dan kelazatan makanan di restoran tersebut iaitu Restoran Chop N Steak. Restoran ini terletak di Sri Serdang di area Universiti Putra Malaysia (UPM). Inilah kali pertama saya makan makanan di restoran tersebut. Menu yang telah saya pilih ada Lamb Chop dan Afikah telah memilih menu Chicken Chop. Disebabkan saya bukan penggemar ayam bersalut, jadi lebih memilih daging kambing yang menjadi kesukaan saya.

Sesiapa yang belum pernah singgah di restoran ini, boleh lah selepas ini pergi singgah makan. Jangan lupa bawa keluarga, pakwa, makwe dan sahabat semua. Sumpah tak menyesal. Harganya yang berpatutan, dagingnya yang besar, sampai tak habis saya makan. Dah la sedap, sampai menjilat jari, fuhhh..daging dan ayamnya lembut amat, kuahnya yang pekat dan lazat dipandang. Urmmm tiba-tiba rasa nak repeat lagi makan dekat Chop N Steak ni. Sebelum saya pulang menamatkan pengajian di UPM, saya akan jejak lagi sekali di restoran ini. Nak makan puas-puas. Prof, dah pernah pergi makan dekat sana? Kalau belum, boleh lah Prof cuba singgah makan dekat sana dan jangan lupa bawa saya sekali. Hehehe.

Jemputlah, menonton video di bawah ini. Mesti korang akan rasa lapar dan terliur!



1 comment:

  1. numpang promo ya gan
    kami dari agen judi terpercaya, 100% tanpa robot, dengan bonus rollingan 0.3% dan refferal 10% segera di coba keberuntungan agan bersama dengan kami
    ditunggu ya di dewapk^^^ ;) ;) :*

    ReplyDelete