Sunday, December 15, 2019

BBM3410Satu2019: Video 15 ( Akhir ) One Shot 3 Layer - 'Saya Tahu'

Assalamualaikum sahabat semua, apa khabar?

Syukur ke Hadrat Ilahi..inilah video terakhir kami dari Langgar Production sepanjang kami mengambil kursus BBM3410 Multimedia Dalam Bahasa. Minggu ini jugalah, jadual kami penuh dengan pelbagai tugasan persembahan yang lain. Minggu ini juga kami terpaksa meredah hujan,  meredah jem yang teruk, kelaparan, bersakit-sakit, mata panda, mandi tak basah, tidur pun tak lena. Tapi kami gagahkan juga untuk menyelesaikan tugasan video akhir kami ini. Disebabkan lagu ciptaan Prof saya sendiri iaitu yang bertajuk 'Saya Tahu' amat menyentuh hati saya. Jika didengar dengan khusyuk dan penuh memahami, pasti akan mengalirkan air mata.

Jadi, apabila kami perlu merekod video dengan menggunakan lagu ini, kami perlu menggunakan emosi kami secara sepenuhnya. Dalam video ini saya telah memegang watak seorang ibu yang mempunyai seorang anak yang Sindrom Down. Kami juga telah memilih dua buah lokasi yang berbeza iaitu di teratak sahabat Langgar kami di Kajang dan di pasar raya IOI. Nak tahu, macam mana video kami itu dibuat, nanti saya akan paparkan link video di bawah ini. Tekan saja link, dah boleh tengok.

Terima Kasih dari kami, Langgar Production!

Video One Shot 3 Layer


1 comment:

  1. numpang promo ya gan
    kami dari agen judi terpercaya, 100% tanpa robot, dengan bonus rollingan 0.3% dan refferal 10% segera di coba keberuntungan agan bersama dengan kami
    ditunggu ya di dewapk^^^ ;) ;) :*

    ReplyDelete