Monday, November 11, 2019

BBM3410Satu2019: Video Fotografi 2


Assalamualaikum sahabat semua..apa khabar?

Sudah agak lama saya menyepi, hari ini baru melawat blog semula disebabkan dapat pesanan dari pensyarah untuk bertanya khabar kalian semua. hehehe
Sepanjang menghadiri kelas multimedia ni, sampai saya sendiri tidak sempat makan, minum dan semualah..hari-hari menghadap laptop. HAHAHA

Saya tak mahu berucap panjang di sini, cuma ingin menjemput sahabat-sahabat semua untuk menonton video kami, Like dan Subscribe ya!
Di bawah ini saya kongsikan video pertama kami dan nama kumpulan kami adalah

#LANGGAR PRODUCTION
Sebelum itu mari saya perkenalkan ahli kumpulan saya yang terdiri dari 11 orang kesemuanya:)
8 orang lelaki dan 3 orang sahaja anak dara.

Ahli Langgar Production
- Naim
- Pijo
-Aliff
-Fhikrey
-Syam
-Fikri
-Fauzan
-Icad
-Yuza
-Afiqah
-dan............................................saya Ecah

Selamat Berkenalan! Nak kenal kami lebih rapat? Jom sesama tonton video kami
Terima Kasih!




No comments:

Post a Comment