Thursday, October 3, 2019

BBM3410Satu2019: SUATU KETIKA

Bismillahirrahmanirrahim..

Sedikit penceritaan mengenai keluarga saya...

Setiap dari kita, sudah pasti memiliki sebuah keluarga. Tidak kira sama ada keluarga besar, mahupun bilangannya yang sederhana, namun kebahagiaan itulah yang diperlukan dalam membina institusi keluarga Jannah. Saya sendiri memiliki keluarga yang besar, dimana kami semua akan berkumpul dalam apa-apa majlis yang besar seperti hari raya, majlis perkahwinan dan sebagainya di rumah datuk dan nenek kami. Saya sendiri percaya, bahawa keluargalah merupakan individu atau orang pertama yang sentiasa ada untuk kita, tidak kira sewaktu senang mahupun susah. Sejujurnya, saya sangat gembira dan bersyukur memiliki keluarga ini.

Satu sahaja pesanan saya kepada sahabat semua, jagalah hubungan dan ukhwah kekeluargaan kerana, tiada insan yang lebih memahami diri kita melainkan keluarga kita sendiri dan moga-moga Allah menyatukan kita semua di syurganya bersama orang-orang yang tersayang.




No comments:

Post a Comment