Thursday, September 26, 2019

BBM3410Satu2019: Masih Di Sini



Assalamualaikum sahabat blog semua..jangan lupa follow blog saya:-)
hehe..butang follow dah ada guys..mekasih

Alhamdulillah, jika nak bercerita tentang kenangan manis atau peristiwa manis terlalulah banyak sampai tak terucap oleh bibir ini. Pengalaman yang sentiasa diingati oleh diri ini adalah ketika menjejakkan kaki ke pameran Pesta Buku Kuala Lumpur pada tahun 2018. Di sana saya telah bertemu dengan seorang penulis novel dan saya diperkenalkan diri olehnya bahawa dia adalah seorang penulis!
(Sebabnya saya tak tahu pun beliau tu penulis..hahaha)

Alhamdulillah, banyak ilmu dan perkongsian yang saya peroleh daripada beliau dan saya sangat kagum dengan bahasa dan percakapan beliau yang penuh hormat pada saya!

Antara perkongsian beliau yang menarik pada saya adalah, " Tidak kisah dari mana latar belakang kita, bidang apa yang kita ceburi, bukanlah penghalang untuk kita menjadi seorang penulis yang berjaya.' 'Doakan Saya'

Pada saya, pengalaman-pengalaman pertemuan antara saya dengan beberapa orang penulis buku atau novel, beliaulah antara individu yang banyak memberikan aura yang positif dengan membangkitkan semangat saya untuk menulis!

#Terima Kasih
#terbangduitbelinovel
#redha

No comments:

Post a Comment