Friday, March 22, 2019

Aku & Ikang



Tak adil pula tak cerita tentang tenaga pengajar 'FISHING' saya yang awesome ni !

Seketul Aisyah yang ambil kelas memancing!
perempuan kalau nak kahwin kena kenal ikang tau!

Everyone call him Abg Eddy! but not me, I call him as Dr. Eddy!

tak2! i call him En. Eddy:)
banyak sangat nak cerita tentang beliau
first beliau sangat2 baik hati orangnya,
second seorang abam2 yang prihatin,
third seorang jurulatih yang peka dengan student,

Alhamdulillah, sejak masuk kelas memancing saya dah dapat kenal mana satu
 'anak berudu' dan mana satu ikan dolphin!

walaupun dah lama tinggalkan kelas memancing pada semester 2 dahulu,
sekarang saya dah semester 6!

But, En. Eddy always support me dalam memancing! hahaha
tak adalah, he;s always support me dalam fyp!
Final Year Project saya pada 2 semester ni!

Syukran En. Eddy selalu doakan saya di upm ni!
Saya juga selalu doakan En. Eddy dan keluarga diberikan rezeki zuriat yang soleh dan solehah!
Ameen!

No comments:

Post a Comment