Sunday, December 15, 2019

BBM3410Satu2019: Instagram Minggu 12 - Emoji dan Swafoto:-)

Assalamualaikum..

Sudah sampai ke penghujung semester akhir saya. Tipulah kalau saya tidak berasa sedih dan bakal sunyi bila tiba masanya untuk berpisah dengan kawan-kawan. Tambahan lagi, akan meninggalkan subjek multimedia bersama Prof Normaliza yang kami sayangi dan hormati.

Minggu 12 ini saya telah mendapat tugas untuk membuat dua posting di Instagram iaitu menggambarkan emoji dan swafoto bersama pensyarah saya.

Disebabkan sahabat blogger saya belum mengenali Prof saya yang telah banyak membantu saya dalam dunia multimedia ini, jadi..saya nak memperkenalkan Prof saya yang comel ini. hehe. Beliau lah yang telah menarik saya dari tempurung untuk bergiat aktif dalam dunia lakonan. Kalau tak percaya, jemputlah melawati channel kami iaitu Langgar Production. Nah! dekat bawah saya kenalkan anda dengan pensyarah saya. Comel kan beliau? budak kecil tu, anak buah saya.

Gambar 1: Emoji


Gambar 2: Swafoto Bersama Prof


Gambar 3: Prof Likes dan Comment




No comments:

Post a Comment