Monday, November 11, 2019

BBM3410Satu2019: Jom Dengar Cerita Budak Twitter!

Allahuakbar!

saya dah tak sabar nak tamatkan penulisan saya di blog ini. Sahabat mohon doakan saya baik-baik saja ya. Nak menaip ni bukan senang, dengan wifi slow, data slow, otak pun slow, tapi bila masuk bab makan laju saja. HAHAHA

Sahabat! kalau nak kenal saya, komen saja di bawah posting saya ini. Korang mungkin ada idea untuk saya menulis caption apa pada tugasan-tugasan saya semua ni. Saya sebenarnya tak sabar nak habiskan kehidupan degree saya di UPM ni.
Tapi, sesungguhnya...saya pasti akan merindui sahabat universiti saya ini.
Sebaklah pula.
Setakat ini sahaja dulu, nanti kita sambung pada posting seterusnya.:-)

SEKEJAP! Saya lupa nak bagi tahu, sahabat jangan lupa follow twitter saya ini ya. Ini kali pertama saya belajar membuat posting pada twitter. Sumpah blurr nak guna twitter ni. Sampai ke hari ini, nak buat posting pada twitter saya kena teliti. Sebab apa? sebab saya sejenis yang kuat typo, jadi bila saya nak post sahaja caption saya, pasti akan ada typo, dan benda tu tak dapat edit semula weyyyyyy...!
sabar saja.

#DoakansayaRedakengkawan





No comments:

Post a Comment