Saturday, November 16, 2019

BBM3410Satu2019: Instagram Minggu 9 - Reda & Tenang?

Assalamualaikum,

Macam biasa, kalau bukan facebook, twitter, mestilah instagram pula. Minggu ini kami mendapat tugasan untuk mengambil gambar yang bertemakan KEREDAAN dan KETENANGAN.
Nampak macam biasa gambar yang perlu diambil, namun untuk memikirkan caption memerlukan masa selama 1 hari 7 malam. Hahaha.

Jadi, saya sudah berjaya mengambil 2 keping gambar ini dalam keadaan panas terik tapi saya relakan diri untuk mendapatkan pemandangan yang cantik pada potret ketenangan. Namun begitu, pada potret keredaan, hanyalah gambar potret santai ketika saya berada di kawasan yang berhampiran dengan perpustakaan UPM.

Agak-agak, sungguh ke, saya dah reda dengan tugasan Prof Normaliza?
Anda rasa?
Anda rasa saya ada masa untuk sakit kepala?
Jadi saya mengambil keputusan untuk Reda, agar kepala saya tak pening lagi.

Comel kan saya?
Yeay Prof likes!

Gambar 1: Keredaan

Gambar 2: Ketenangan

No comments:

Post a Comment