Tuesday, October 1, 2019

BBM3410Satu2019: Medium Shot (Langgar Production)

Assalamualaikum pembaca blog semua,

Untuk posting kali ini, saya akan memaparkan gambar fotografi dua jenis iaitu medium manusia dan gambar manusia dan pemandangan. Ada cerita disebalik setiap gambar yang dipaparkan.



 Hidup mesti simple dan smart (Irsyad 2019)



Jangan lupa solat geng (Hisyam 2019)



Hidup ini ada jatuh bangun!
Maka bersabarlah (Alif 2019)



 Demi subjek Multimedia ini, Fikri salah seorang ahli kumpulan kami, telah berjaya mendarat di bumi Che Siti Wan Kembang demi mendapatkan gambar yang mantap. Segan pula dengan jemaah dekat tepi tu.



Sepertinya saya sudah membayangkan masa depan saya yang luar biasa. Mungkin suatu hari nanti saya akan terbang ke bulan? Tapikan bah,
makin lama jerebu makin sudah mahu pergi bah, nampaknya kuliah sudah kembali seperti biasa
Sudah tak sabar bah mahu terbang ke Sabah
-Al-Fikhrey-



Berdirinya saya di sini kerana tiada kerusi
Alhamdulillah, 3 hari berturut-turut mandi hujan dan guruh demi Multimedia
(Aisyah 2019)






No comments:

Post a Comment